15. junij 2025

»Videti so kot navadne objave, vendar imajo oznako 'sponsored'.«

Jasmina Mešić opisuje, kako prepoznamo lažne oglase na družbenih omrežjih.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
15. junij 2025

»Lažna je večina spletnih oglasov za spletne trgovine na Facebooku.«

Jasmina Mešić je opisala, kako se lažni oglasi pojavljajo na Facebooku.
31. marec 2025
31. marec 2025
20. april 2025

»Če bi si vzela več časa in bila pozorna na drobne neskladnosti oglasa, ne bi nasedla lažni objavi.«

Mojca razmišlja o tem, kako bi lahko preprečila prevaro, če bi bila bolj pozorna.
26. februar 2020

»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«

Tadej Glažar opozarja na visok odstotek neupravičenih oglasov za stanovanja.
6. avgust 2025

»Oglas poudarja vitkost nog manekenke.«

ASA je dejala, da oglas poudarja vitkost nog manekenke.
7. september 2025

»Google nezakonito monopoliziral trg oglasov.«

Amit Mehta ni odredil razbitja Googla, čeprav je avgusta lani razsodil, da je Google nezakonito monopoliziral trg oglasov.
26. februar 2020

»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«

Špela Videčnik pripoveduje o visokih cenah stanovanj in oglasih za nepremičnine.
10. avgust 2022

»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«

Poklukar je dodal, da močno obsoja tovrstne zavajajoče oglase, saj lahko ljudje v dobri veri oglasom nasedejo in ogrozijo svoje zdravje.